Bejelentkezés
Kosár tartalma
Információ
Garancia
Garanciális feltételek, szerviz szabályok
A garanciális ügyintézést a telephelyünkön működő szerviz végzi. A meghibásodott termékekről a szerviz „Garanciális áru átvétele" bizonylatot állít ki, melynek eredeti példányát a vásárló kapja. Az átvételhez minden esetben szükséges a vásárláskor kapott számla (eredeti vagy másolat) és a jótállási jegy. Kérjük az átvételi lap eredetijét gondosan őrizze meg, mert garanciális ügyintézés és kiadás csak ezen bizonylat esetében lehetséges! Leadáskor kérjük a hiba pontos leírását mellékelni, ugyanis szervizünknek kizárólag a jelzett hiba vizsgálatára van módja.
Cégünk az általunk értékesített 1000Ft feletti termékekre a számlán feltüntetett garanciális időt vállal, melyet árlistánkban is mindegy egyes termék esetében külön is feltüntetünk.
Jótállást kizáró tényezők:
- a garancialevél szabálytalan javítása, törlése, átírása
- szakszerűtlen kezelés, nem rendeltetésszerű használat (baleset, szerencsétlenség, helytelen tárolás, rongálás, külső beavatkozás)
- illetéktelen szerviz, illetve magánszemély közrehatása által okozott kár, erős napsugárzás, nedvesség, elemi kár (villámcsapás, túlfeszültség), vagy bármilyen mechanikus sérülés okozta károsodás
- az alkatrészeken elhelyezett garanciacímkék/gyári számok sérülése
További kérdéseivel keresse munkatársainkat.